Marketingový ředitel vytváří a zodpovídá za marketingovou strategii firmy.
Typické činnosti a pracovní náplň
|
- podílí se na oblastech produktového managementu, marketingové komunikace, distribučních kanálů a zákaznické péče a nebo za ně přímo zodpovídá
- navrhuje rozpočet a mediální plán marketingové komunikace
- náplní práce je mimo jiné také monitoring a analýza trhu, vývojových trendů a konkurence
- realizuje výzkumy a průzkumy trhu i zákazníků
- na jednáních s obchodními partnery reprezentuje společnost
- je zodpovědný za public relations a společenské vnímání firmy
Zkušenosti vhodné pro tuto pozici
|
- komplexní myšlení
- přizpůsobivost (flexibilita)
- zvládání zátěžových situací
- komunikační dovednosti
- prezentační dovednosti
- vyjednávací schopnosti
- kritický pohled
- organizační schopnosti
- vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
- důvěra ve schopnosti ostatních
- schopnost motivovat druhé
- MBA studium