Grafik se stará o výtvarné a grafické zpracování propagačních materiálů, reklamních podkladů nebo dalších elektronických fotografií nebo obrazů.
Typické činnosti a pracovní náplň
|
- skicuje první návrhy, postupně je upravuje až do výsledného precizního produktu
- grafické zpracování provádí podle celkové koncepce v jednotném duchu
- zpracovává návrhy webových stránek, bannerů, inzerce, billboardů, vizitek a dalších vizuálů
- bere v úvahu grafické zpracování, vizuální styl, kompozici a rozvržení jednotlivých prvků (velikost a typ písma)
- k výsledným grafickým návrhům zpracovává grafický manuál (dokumentaci)
Zkušenosti vhodné pro tuto pozici
|
- kreativita
- pečlivost
- tvůrčí přístup
- komunikační dovednosti
- uspokojení zákaznických potřeb
- schopnost přicházet s nápady
- schopnost realizovat nápady
- zpracování nápadu do záměru či konceptu