Marketingový ředitel

Marketingový ředitel vytváří a zodpovídá za marketingovou strategii firmy.

Typické činnosti a pracovní náplň

  • podílí se na oblastech produktového managementu, marketingové komunikace, distribučních kanálů a zákaznické péče a nebo za ně přímo zodpovídá
  • navrhuje rozpočet a mediální plán marketingové komunikace
  • náplní práce je mimo jiné také monitoring a analýza trhu, vývojových trendů a konkurence
  • realizuje výzkumy a průzkumy trhu i zákazníků
  • na jednáních s obchodními partnery reprezentuje společnost
  • je zodpovědný za public relations a společenské vnímání firmy

Zkušenosti vhodné pro tuto pozici

  • komplexní myšlení
  • přizpůsobivost (flexibilita)
  • zvládání zátěžových situací
  • komunikační dovednosti
  • prezentační dovednosti
  • vyjednávací schopnosti
  • kritický pohled
  • organizační schopnosti
  • vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
  • důvěra ve schopnosti ostatních
  • schopnost motivovat druhé
  • MBA studium